خبرهای داغ:
فرماندار آبیک گفت: غدیر خم نه تنها نام یک مکان که یک تفکر و ادامه راه نبوت است.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک در حاشیه بازسازی واقعه غدیرخم در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج مطرح کرد: عدم توجه مردم آن زمان به واقعه غدیر خم باعث شد تا 25 سال امام علی(ع) را خانه‌نشین کنند و سر امام حسین(ع) را به روی نیزه بردند.

وی افزود: اگر واقعه غدیر پایمال نمی‌شد امروز شاهد بروز مشکلات آل سعود، گروه‌های تکبیری، داعش و وهابیت نبودیم و تمامی مردم از اسلام ناب محمدی بهره‌مند می‌شدند.

رحمانی با بیان اینکه غدیر خم تنها متعلق به شیعیان نبوده بلکه برای تمام جهان اسلام است، افزود: واقعه غدیر خم یکی از مهم‌ترین مسائل تاریخ اسلام است و علاوه بر نقل علما و مورخین شیعه، ده‌ها دانشمند و مفسر و مورخ از اهل سنت نیز حدیث غدیر و واقعه آن را نقل کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: غدیر خم تنها یک واقعه تاریخی یا صرفا نام یک مکان نبوده بلکه غدیر یک تفکر، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت خبر می‌دهد و این واقعه نقشی سرنوشت‌ساز در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است.

رحمانی در پایان یادآور شد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در دنیای اسلام وجود دارد روز به روز روی‌آوری به دین مبین بیشتر می‌شود و بیانگر این است که برخی از اقدامات جنگ نرم و فرهنگی ما نه تنها جواب داده بلکه خوب بوده و تأثیرگذار هم بوده است.

6001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها