نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد
سعیدی گفت:در برخی مناطق محروم دانش آموزان چند منطقه مجبور به تحصیل در یک روستای دور افتاده می شوند که باعث شده بخش قابل توجهی از فرزندان این سرزمین مخصوصاً دختران از نعمت تحصیل محروم شوند.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۴۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به امکانات محدود و ناچیز آموزش در مناطق دورافتاده و محروم کشور و همچنین افزایش شهریه های مدارس گفت: در برخی از مناطق دور افتاده و محروم کشور کمبود امکانت آموزشی و تحصیلی وجود دارد.

وی افزود: در برخی مناطق محروم دانش آموزان چند منطقه مجبور به تحصیل در یک روستای دور افتاده می شوند که این مسئله باعث شده بخش قابل توجهی از دانش آموزان و فرزندان این سرزمین مخصوصاً دختران از نعمت تحصیل محروم شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل مسیرهای طولانی و صعب العبور و همچنین درآمد های کم قشر مستضعف بسیاری از دانش آموزان نمی توانند ادامه تحصیل دهند.

سعیدی تأکید کرد: درخصوص مشکل کمبود امکانات و فضای آموزشی دولت باید برنامه ریزی و سیاست گذاری کند و آموزش مناطق محروم و دورافتاده کشور را در اولویت خود قرار داده و سرمایه گذاری کند .

نماینده مردم تبریز در مجلس در خاتمه گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش در کشور نزدیک به توقف است و به ندرت برای مسائل آموزشی و تحصیلی کشور برنامه ریزی می کند.

ارسال نظرات