دنده عقب "عبور از روحانی" به ناطق نوری رسید

حجت الاسلام ناطق نوری که در میان رسانه های اصلاح طلب به "پیر اعتدالگرایی" شناخته می شوذ، چندی پیش از لزوم پیدا کردن گزینه های جایگزین رئیس جمهور...
کد خبر: ۸۷۴۸۳۴۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
  خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
حجت الاسلام ناطق نوری که در میان رسانه های اصلاح طلب به "پیر اعتدالگرایی" شناخته می شوذ، چندی پیش از لزوم پیدا کردن گزینه های جایگزین رئیس جمهور مستقر سخن به میان آورده بود. حتی برخی محافل خبری از پیدا کردن گزینه جایگزین نیز توسط "شیخ نور" خبر داده بودند.
 
اما گویا فشار دولتی ها و برخی از اصلاح طلبان باعث عقب گرد وی شده است.
 
بر همین اساس ناطق نوری مجبور به عقب نشینی از موضع خود شد و در اظهاراتی جدید آورد:من گزينه‌اي به جز او براي انتخابات سال ۹۶ در ذهنم نيست. وي با اشاره به مباحثي که بعد از ديدار اخيرا جمعي از جبهه اعتدالگرايان با وي مطرح شد و بنا بر روايت‌هاي مطرح شده از سوي افرادي از اين جبهه، ناطق گفته بود كه به جز روحاني به دنبال گزينه ديگري هم باشيد، اظهار داشت: يك جمله‌اي از من نقل شد و تحليل‌هايي به آن خورد و موافق و مخالف درباره آن حرف زدند. اين جعل و ساختگي است و من رسما تكذيب مي‌كنم.
 
ناطق نوری چندی پیش در سخنانی گفته بود: «كانديداتوري تنهاي روحاني براي انتخابات آينده ريسك است و با نظر بزرگان در يافتن گزينه‌هاي ديگر فعال باشيد.»
ارسال نظرات