کد خبر: ۸۷۴۸۳۳۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) گفت: امسال سپاه در خوزستان ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی خانگی اختصاص می‌دهد.

سرهنگ عبدالناصر ندایعلی شامگاه دیروز در نشست خبری به مناسبت  هفته دفاع مقدس با بیان اینکه پیشتاز برنامه‌های این هفته بازسازی واقعه غدیر در 8 شهرستان است، اظهار داشت: باوجود اینکه عراق با ایران بیش از هزار و 600 کیلومتر مرز مشترک دارد ولی عمده تلاش بعثی‌ها در زمینه تصرف خوزستان بود.

نگاه مردم خوزستان فقط به نفت نباشد

سرهنگ ندایعلی عنوان کرد: برخی از شهرهای استان توانایی تبدیل شدن به قطب اقتصادی خاصی را دارند ولی از آنجا که ظرفیتی مثل نفت داریم همه مردم نگاهشان به کارکردن در صنعت نفت است در حالی که خوزستان ظرفیت‌های زیادی دارد.

وی درباره برنامه‌‎های پنجم، ششم و هفتم مهر گفت: تبیین حماسه و بازسازی عملیات ثامن‌الئمه و بزرگداشت سالروز حصر آبادان، تبیین نقش انقلاب اسلامی و بصیرت و نیز استکبارستیزی به عنوان الگوی نهضت‌های مقاومت و نیز نکوداشت فرماندهان و مسئولان شهید نمونه‌ای از برنامه‌های این 3 روز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) با بیان اینکه مراسم ویژه‌ای به مناسبت حماسه حمیدیه برگزار می‌شود، بیان کرد: در بحث معرفی شهدای مدافع حرم ستادی تشکیل دادیم که در همین راستا بهمن ماه امسال یادواره شهدای مدافع حرم خوزستان برگزار می‌شود همچنین کمیته جمع‌آوری اسناد و سوابق شهدای مدافع حرم در زمینه این ستاد شکل گرفته شده است.

ارسال نظرات