خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان از موفقیت شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان سمنان در جشنواره شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سید علی اکبر صباغ ،مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان درچهل و نهمین نشست این شورا،با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان در شاخص های عمومی و اختصاصی ، شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در شاخص عمومی و شرکت برق منطقه ای سمنان در شاخص اختصاصی در جشنواره شهید رجایی استان سمنان ، جزء 8 دستگاه برتر اجرایی در بین دستگاه های اجرایی استان معرفی واز سوی دکتر خباز استاندار سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.

مهندس صباغ همچنین ضمن قدردانی اززحمات و تلاش های مجموعه همکاران صنعت آب و برق استان سمنان و حمایتهای مدیران ارشد استان و وزات نیرو و صنعت آب و برق کشور ، به ویژه مردم بزرگواراستان که همواره یار و یاور وزارت نیرو بوده اند ، مدیریت مصرف و صرفه جویی در منابع انرژی را یک ضرورت دانست.

گفتنی است؛ شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود سطح خدمت رسانی به مردم استان از طریق ایجاد همدلی و وحدت رویه و در جهت هم افزایی فعالیتهای شرکت ها ی تابعه و وابسته وزارت نیرو در سطح استان تشکیل شده که با برگزاری جلسات منظم این مهم را پیگیری مي كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها