خبرهای داغ:
استاندار قم با صدور پیامی گفت: توجه دادن نسل جوان به آثار و برکت های دوران هشت سال دفاع مقدس عامل دوام و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
توجه دادن نسل جوان به آثار دوران دفاع مقدس عامل دوام نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام سید مهدی صادقی آمده است: هفته دفاع مقدس، تجلی پرافتخارترین فراز تاریخ زرین ایران اسلامی و یادآور شکوه، عظمت و پایمردی ملت بزرگی است که هشت سال شجاعانه و دلیرمردانه و با ایمان و توکل به خداوند متعال و عزم و اراده ای مثال زدنی، در برابر جبهه کفر و استکبار جهانی ایستادگی کرد. 

پیام حاکی است: این دوران، روایت گر روزهایی است که خون های پاک و مطهر شهداء و رشادت های جوانان برومند این سرزمین، انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرد و نشان داد که به پشتوانه مردم و در پرتو حاکمیت اسلام و تبعیت از ولایت می توان بر هر دشمنی چیره شد و سخت ترین موانع را از پیش رو برداشت.

پیام ادامه یافته است: 36 سال پیش در چنین روزهای سرنوشت سازی، حضور حماسی رزمندگان سلحشور اسلام در صحنه جهاد مقدس، با اکسیر فداکاری ومعنویت در هم آمیخت و سرچشمه عزت و سربلندی پایان ناپذیر ملت ایران در امتداد تاریخ قرار گرفت. 

در این پیام اضافه شده است: هشت سال نبرد شرافتمندانه زنان و مردان غیور ایران اسلامی، هیمنه ابرقدرت های شرق و غرب را در هم شکست و الگوی کارآمدی از ظلم ستیزی و عزم همگانی یک ملت در دفاع از اصول و ارزش های دینی و تمامیت ارضی را در مقابل دیدگان جهانیان و ملت های آزاده و حق طلب جهان به نمایش گذاشت. 

پیام حاکی است: دوران شکوهمند پایمردی و دفاع مقدس، میراث معنوی ارزشمندی است که در برهه حساس کنونی، توجه دادن نسل جوان به آثار و برکت ها و دستاوردهای گرانسنگ آن جهاد عظیم اسلامی و ترویج آرمان ها، ارزش ها و فرهنگ غنی ایثار و شهادت به عنوان رمز پیروزی و عامل دوام و بقاء انقلاب اسلامی، می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات اساسی و تضمین کننده عزت، عظمت و اقتدار کشور درعرصه های مختلف به ویژه در عرصه مهم تولید و اقتصاد باشد.

استاندار قم در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و ادای احترام به محضر رزمندگان و ایثارگران عزیز و خانواده های معظم شهداء، فرارسیدن سی و ششمین سالگرد حماسه دفاع مقدس را تبریک عرض نموده، توفیق همگان را در راه صیانت از ارزش های جهادی و انقلابی و حرکت در مسیر آرمان های امام راحل(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از درگاه ایزد یکتا مسالت کرده است.

سی و یکم شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها