خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمسک ملت ايران به غدیر، ولایت، عاشورا و نهضت حسینی مانع از دستيابي دشمنان به اهداف شومشان خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي در مراسم اجراي طرح آبروي كوچه ها،‌افتخار محله كه در محله شاخص شهيد ساقيان مهديشهر كه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در اين شهرستان برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و شهداي گلگون كفن استان سمنان اظهار داشت: امروز اگر در امنیت به سر می بریم به خاطر ده ها رزمندگانی است که با استقامت و فداکاری هزاران کیلومتر دورتر از ما و به تبعیت از ایرانیان به دفاع از مظلومان جهان با دشمنان می جنگند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در فضای مجازی و اینترنت سعی می کند که کدخدای کره زمین شود و به واسطه آن بتواند هر آنچه که در باورشان دارند به انسانهای عالم تحمیل كنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصريح كرد: دشمن امروز در هر گوشه از دنیا می خواهد فرهنگ عاشورا و روحیه شهادت طلبی را از مردم سلب کند و اخیرا نیز یک مقام بلند پایه اسرائيلی اظهار داشته که باید موضوع عاشورا و شهادت طلبی را از مردم ایران و کتابهای درسی فرزندانشان حذف کنیم.

شاهچراغي تأكيد كرد: همه دنیا باید در مقام گمنام ترین شهدای کشورمان سر تعظیم فرود آورند؛ چرا که شهدای ما راهی را انتخاب کردند و به وجود آوردند که راهشان همان مکتب امام حسین(ع)و عشق به اباعبدالله و عاشوراست.

وی تصریح کرد: شهدا زندگی، رزم و لحظه شهادتشان با اخلاص واستقامت همراه بود و امروز نامشان پیام رسان مكتب عاشوراست و اين در تاريخ انقلاب اسلامي ايران ماندگار خواهد ماند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تلاشهاي دشمنان در جهت كمرنگ كردن اثربخشي خون شهدا گفت: تمسک ملت ايران به غدیر، ولایت، عاشورا و نهضت حسینی مانع از دستيابي دشمنان به اهداف شومشان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها