جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تاکید کرد

فرهنگ ایثار و شهادت به شیوه های مختلف اسلامی به نسل های آینده انتقال داده شود

بوشهرـ جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت با بهترین کیفیت در شهرستان بوشهر اجرا شود و به شیوه‌های مختلف اسلامی به نسل‌های آینده انتقال داده شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷





غلامرضا شهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بوشهر با گرامی‌داشت دهه کرامت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در ایام امامت برنامه‌هایی با موضوع غدیر در سطح شهرستان بوشهر با هماهنگی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و همکاری برخی افراد در حال برگزاری است که از همه متصدیان این مراسم تشکر می‌کنم.

جانشین سپاه ماک اشتر بوشهر اظهار کرد: برگزاری مراسمهای در خصوص دفاع مقدس فقط مربوط به سپاه و بسیج نیست بلکه همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها، مسؤولان و کسانی که دغدغه نظام دارند وظیفه برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دارند.

شهابی افزود: برخی سعی دارند به گونه‌های مختلف فرهنگ غرب را به مردم کشورهای اسلامی القا کنند که باید با برگزاری مراسمات و برنامه‌های فرهنگی مانند برنامه ‌دفاع مقدس در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان بیاستیم و روحیه جهادی را برای آیندگان فرهنگ‌سازی شود.

وی بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت با بهترین کیفیت در شهرستان بوشهر اجرا شود و به شیوه‌های مختلف اسلامی به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

جانشین سپاه مالک اشتر بوشهر با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بیان کرد: حضور سه یگان نمونه بسیج در رژه، غبارروبی گلزار شهدا و امامزاده عبدالمهیمن، برگزاری همایش پیاده‌روی، حضور در نماز جمعه، برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان، تجلیل از سربازان نمونه،  دیدار با خانواده شهدا، بازدید از کانون‌های بسیج هنرمندان از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات