نمایش میدانی واقعه غدیر در دشتستان اجرا شد

نمایش میدانی واقعه غدیر به همت اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه دشستان و به کارگردانی حسن فخاری در میدان تعزیه روستای درودگاه بخش سعدآباد این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در این مراسم گفت: غدیر کلامی زیبا، دلنشین و موضع گرفتن رسول اکرم (ص) جهت معرفی مقام و شخصیّت علی (ع) است و هیچ گاه نباید اصل «ولایت» را که زیربنای بسیاری از حقایق اسلامی و ضامن اجرای اسلام راستین و نشان دهنده تفکّر اصیل اسلامی در موضوع حکومت است را با بهانه­ ها، ناگفته گزارد.

سرهنگ  نعمت اله غلامپور اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان این است که حادثه غدیر خم به فراموشی سپرده شده و در آن انحراف ایجاد شود که اجرای این نمایش در سطح شهرستان و کشور می­ تواند در جهت خنثی­ سازی این توطئه مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: این نمایش با هدف گسترش فرهنگ ولایت و تعمیق هویّت دینی و آماده­ سازی محیط مناسب برای امکان درکی قوی­ تر از اصول و مبانی جمهوری اسلامی بخصوص ولایت فقیه به اجرا درآمد.

در این نمایش که با همکاری حوزه مقاومت شهید بهشتی سعدآباد و هیأت ثارالله روستای درودگاه و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد 25 نفر به عنوان بازیگر اصلی و حدود 400 نفر به عنوان عامل اجرایی در اجرای آن به ایفای نقش پرداختند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات