بوشهرـ امام جمعه بوشهر گفت: تمامی دشمنی دشمنان تاکنون به خاطر استواری نیروهای مسلح و حمایت مردم و فرماندهی کل قواست و این اتحاد چنان کرده که هیچ نیروی متجاوزی به خود اجازه نمی‌دهد در عرصه تجاوز سخت قدمی بردارد.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰



 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس در تاریخ جهان، اسلام و ایران کتابی زرین از اوج شکوه و ایمان، مجاهدت، ایثار ولایتمداری و شهادت است.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هندسه استکباری جهان انقلابی نوین برگشود و برای آزادی انسان عدالت محوری و خداگرایی را بنیان نهاد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مردم ایران به ویژه خانواده شهدا حماسه‌ آفریدند که در تاریخ ایران و اسلام بی‌نظیر است.

صفایی بوشهری بیان داشت: تمامی دشمنی دشمنان تاکنون به خاطر استواری نیروهای مسلح و حمایت مردم و فرماندهی کل قواست و این اتحاد چنان کرده که هیچ نیروی متجاوزی به خود اجازه نمی‌دهد در عرصه تجاوز سخت قدمی بردارد.

وی افزود: نیروهای مسلح استان بوشهر امتحان داده، ولایتمدار و پرتلاش در عرصه‌های انقلاب آماده دفاع مقدس هستند.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: امروز رژه نیروهای مسلح و حضور مردم نشان از این دارد که در آمادگی کامل و تجهیزات به روز در خدمت اسلام و ایران و فرمانده کل قول و مردم هستند.

در ادامه نیروهای نمونه مسلح مستقردر استان بوشهر از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/       .

ارسال نظرات