مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:

8 سال دفاع مقدس نظام را در برابر حوادثی همچون عراق و لیبی بیمه کرد

بوشهرـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: هشت سال دفاع مقدس موجب شد وقایع صدام و قذافی در عراق و لیبی که چیزی جز ذلت و خواری نبود برای ما به‌وجود نیاید.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۴۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام  عبالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در صبحگاه مشترک آغاز هفته دفاع مقدس در جمع گردان امام حسین(ع) شهرستان دیر ضمن تبریک دهه ولایت و با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: اگر رشادت‌ها، جان‌نثاری‌ها، ایستادگی‌ها و ولایتمداری رزمندگان و مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود ما به این عزت، سربلندی، پیشرفت و بزرگی نرسیده بودیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه هشت سال مقدس باعث شد که نظام و کشور ما در حال حاضر همچون صدام و قذافی نباشیم، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس موجب شد وقایع صدام و قذافی در عراق و لیبی که چیزی جز ذلت و خواری نبود برای ما به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا در مقایل ما ایستادند تا ما را نابود کنند، گفت: ایستادگی مردم و ایمان آنها به امام خمینی(ره) و تحمل سختی‌ها عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

اعلمی‌نژاد به عملکرد سیاسی تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر پرداخت و گفت: برگزاری گردهمایی‌های سیاسی و بصیرتی اهم برنامه‌های سیاسی این تیپ بوده که تا به حال 21 گردهمایی سیاسی برگزار کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع( بوشهر اظهار داشت: روز غدیر روزی است که تمام دین اسلام و کمال بشری به بشریت اعلام شد.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه امام علی(ع) اکمال اخلاق، دین، نعمت و بشریت است، ادامه داد: بدون رضایت حضرت علی(ع) خداوند به مسلمیت هیچ کس رضایت ندارد.

وی ادامه داد: ابلاغ اکمال آیات قرآن کریم به ابلاغ آیه ولایت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع( بوشهر با اشاره به اینکه مسلمیت بدون رضایت امام علی(ع) به درد نخواهد خورد، تاکید کرد: امروز نیز باید تسلیم قلبی اوامر و نواهی ولی فقیه زمان باشیم نه اینکه تسلیم لق لقه زبان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار