خبرگزاری بسیج: فرمانده پایگاه الصادق حوزه امام علی (ع) سپاه ولایت تبریز در حاشیه برگزاری جشن غدیر این پایگاه در فضای باز سنگ فرش کلان شهر تبریز، هدف از برگزاری این جشن را مقابله با هجمه فرهنگی دشمن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۱۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

روح اله پور اسمعیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: برنامه ریزی دشمن در برهه کنونی به استحاله کشیدن فرهنگ از طریق ایجاد تصور غلط در خصوص برگزاری مراسم های ماست و تلاش می کنند به مردم نشان دهند بسیجیان به دنبال مجالس عزاداری هستند.

وی روزهایی همچون غدیر و سالروز ولادت ها را فرصت خوبی در برگزاری مجالس جشن و شادمانی برای مردم و ایجاد نشاط و شادی در جامعه خواند و اظهار داشت: متاسفانه برنامه ها در مجموعه های مساجد و بسیج یکنواخت شده است و دشمن درصدد است از این رهگذر مردم را از تفکر اصیل انقلاب و اسلام جدا کند که باید با برنامه ریزی درست و تنوع در برنامه ها با دشمن مقابله کنیم.

پور اسمعیل ادامه داد: تلاش داریم با اجرای برنامه های فرهنگی و با رویکرد متفاوت بافت فرهنگی اجتماعی منطقه ولیعصر تغییر یابد و بنا به گفته رهبر فرزانه انقلاب مردم خودشان به در این خصوص خودباوری برسند.

این مسئول بسیجی گفت: اکنون شاهد جوانانی هستیم که به دنبال همان نسل دوران مقدس، امروز در جبهه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و بصیرت افزایی نقش آفرینی می کنند.

جشن غدیر پایگاه الصادق حوزه امام علی (ع) سپاه ولایت تبریز در آستانه هفته دفاع مقدس در سنگ فرش کوی ولیعصر به همت روحانیت، هیئت امناء و بسیجیان این پایگاه برگزار و در آن از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

ارسال نظرات