خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج عنوان کرد:

دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) اوج گفت: هفته دفاع مقدس نماد پایداری و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی می باشد.
کد خبر: ۸۷۴۸۱۷۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

غلامرضا مهرعلیان فرمانده سپاه ناحیه حضرت بوالفضل(ع) آوج در گفتو گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین  اظهار کرد: آنچه که امروز ما با عنوان دستاورد های انقلاب داریم و مایه سربلندی ما در برابر جهانیان است، به برکت خون شهداء و هوشیاری نیروهای مسلح و نیز تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است.
وی ادامه داد: امروز روحیه شهادت طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم خصوصا جوانان غیرتمند این مرز و بوم و حتی فراتر از مرزهای کشور، به عنوان حفاظت از بلاد اسلامی عجین شده است.
مهرعلیان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است گفت: مسئولین باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس می‌باشد را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.

این مسئول تبیین کرد: هفته دفاع مقدس نشانی از فداکاری های و مقاومت هشت ساله ایرانیان در برابر تمام دنیاسی استکبار است و لازم است که به تمامی جنبه های این اتفاق عظیم پرداخته شود.

وی ادامه داد: لازم است نسل جوان با فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند، آنان باید بدانند امنیت و قدرت امروز ایران اسلامی ازچه راه دشواری به دست آمده و برای حفظ آن چه راه دشواری نیز در پیش است.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج با تاکید بر این که برنامه های هفته دفاع مقدس باید پررنگ برگزار شود افزود: شهداء هستی و جان خود را برای عزت و سربلندی کشور هدیه کردند تا امروز ما با عزت و اقتدار در این اقیانوس متلاطم حرفی برای گفتن داشته باشیم، پس باید با یک برنامه ریزی خوب این ایام را به نحو شایسته برگزار کنیم.

5002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار