استان بوشهر - فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی وحدتیه خطاب به بسیجیان نوجوان:
همزمان با هفته دفاع مقدس فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی وحدتیه شهرستان دشتستان درجمع بسیجیان نوجوان وفعال پایگاه شهید باهنرگفت: با کارهای گروهی و ورزشی تجربه و مهارت خود را افزایش دهید.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۸۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سرگرد" عرفان " فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی وحدتیه شهرستان دشتستان استان بوشهردر جمع اعضای فعال پایگاه شهید باهنر با اشاره به  ابعاد مختلف زندگی نوجوانان تصریح کر د: ابعاد روحی،عبادی،علمی و جسمی از ابعاد مختلف زندگی نوجوانان است که باید برای برنامه ریزی آینده خویش به تک تک آن ها فکر کنند واز همه این عناصر جهت رشد علمی و کمال خود استفاده نمایند.

سرگرد"عرفان" درباره برنامه ریزی جهت اجرایی کردن اهداف نوجوانان گفت: شناخت هدف و اعتقاد به برنامه موجب می شود تا نوجوانان، همه جانبه به مسایل نگاه کنند وتفریحات سالم ، درس وعبادت را سرلوحه کارخود قرار دهند و همه چیز را درموضوعات خاصی نبینند؛ همان گونه که یک نوجوان به درس اهمیت می دهد در برنامه ریزی شخصی خود به کارهای گروهی و ورزشی هم اهمیت خاصی قایل شود.

در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین " سیامنصوری"  روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم وسرگروه حلقه صالحین پایگاه شهید باهنر از نوجوانان درخواست کرد در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این پایگاه همانند گذشته فعال باشند.

تصاویر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات