خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: امروز وظیفه ما این است که در لبیک به ندای رهبرمان در موضوع و مقوله امنیت تمام توان و تلاش خود را برای آموزشها و سازماندهی نیروی عظیم بسیج داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۷۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خدادادی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دفاع مقدس به منزله دانشگاهی است ک باید از آن درسهای زیادی بگیریم چرا که بسیاری از فرماندهان جنگ هشت سال دفاع مقدس جوانان و نوجوانان بوده اند.

وی افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که می شود با اعتماد و تکیه بر مردم این جنگ نابرابر را مدیریت کرد و با موفقیت به پایان رساند.

به گفته وی تاکید امروز مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی بر مدیریت جامعه محور اقتصاد است.

خدادادی اضافه کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که مهمترین مولفه و شاخص به ویژه در سطح بالا، معنویت و ایمان است. چراکه  زمانی به دوران هشت سال دفاع مقدس نگاه می کنیم نام و رمز عملیات ها دعا و توسل رزمندگان به یاد ائمه اطهار بوده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به ما آموخت که می توان با دست خالی  و با توکل به خدا و جهاد و شهادت کشور و انقلاب را در برابر هجمه های دشمنان حفظ کرد، گفت: امروز وظیفه ما این است که در لبیک به ندای رهبرمان در موضوع و مقوله امنیت تمام توان و تلاش خود را برای آموزشهای سازماندهی، نیروی عظیم بسیج داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ما آماده ایم که از گوشه گوشه شهرستان مرزی درمیان ندای آماده باش را به مقام معظم رهبری برسانیم.

خدادادی در پایان گفت: در هفته دفاع مقدس 125 برنامه در سطح شهرستان درمیان خواهیم داشت.

وی افزود: رژه 31 شهریور، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، مراسم زنگ  ایثار و مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، غبا روبی گلزار شهداء و سرکشی از خانواده شهدا- حضور در نماز جمعه و ایراد سخنرانی، برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده روی بزرگ خانوادگی در درمیان، برگزاری شب شعر و خاطره، جشن دهه امامت و ولایت و تجلیل از سادات شهرستان، نمایشگاه دفاع مقدس از برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها