مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپانیر:

عید غدیر، عید الهی برای همه بشریت است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپانیر در مسجد شهدا مراغه و در جمع بسیجیان و مردم ولایت مدار این شهرستان، عید غدیررا عید الهی همه بشریت خواند و گفت: غدیر ادامه راه اسلام است که توسط پیامبر با وحی الهی آغاز شده و با امامت امام علی(ع) و ائمه معصومین(ع) تداوم یافت.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول جلیل زاده دو هدف ویژه برای واقعه عظیم غدیر بر شمرد و افزود: پیامبر در حجه الوداع می خواست احکام حج را به مردم آموزش داده و اینکه جانشین خود را در این حج معرفی کند.

وی تصریح کرد: در غدیر تنها امیر المومنین(ع) جانشین معرفی نشد بلکه دوازه معصوم به عنوان جانشین پیامبر و در جایگاه امامت و ولایت معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، سوریه، یمن و عراق را خط مقدم جنگ ایران با استکبار جهانی معرفی و بیان کرد: دشمن می خواهد با شکست کشورهای اسلامی هم جوار قدرت ایران اسلامی را تضعیف کند ولی ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام جلیل زاده خاطرنشان کرد: ایران اسلامی تنها کشوری است که با رهبری پیامبر گونه ولی فقیه در برابر زورگویان عالم یک تنه ایستادگی کرده است.
وی با استناد به آیات قرآنی که باید با همه توان در برابر دشمن ایستادگی کرد، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز با همه توان و قدرت در برابر دشمنان داخلی و خارجیایستاده و هرگز هم از این ایستادگی و مقاومت دست بر نخواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار