فرمانده سپاه ناحیه بهاباد از اجرای بیش از 80 برناهه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بهاباد خبر داد و گفت : هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای قدردانی از زحمات رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا می باشد.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱

سرگرد پاسدار احمدحاجی زاده فرمانده سپاه ناحیه بهاباد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآورایثارگری و جانفشانی رزمندگان و شهداء است افزود: ما باید این پیام را به نسل آینده منتقل کنیم تا بتوانیم در برابر آسیب ها و تهدیدات دشمن محصون بمانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نماد پایداری و دفاع همه جانبه است و ما خون بسیاری دادیم تا به آن آرمان که مورد نظر داشتیم برسیم و در حال حاضر آرامش را که در کشور داریم مدیون همان خون شهداست.

وی اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در گرامیداشت دوران پرافتخار دفاع مقدس با شعار محوری 'ما آماده ایم' برنامه های این ایام طرح ریزی و اجرا می شود.

وی گفت: این برنامه ها باهدف حفظ و نظر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی است.

غبارروبی قبور شهدای دفاع مقدس ، مراسم رژه موتوری ، مراسم رژه پیاده نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ، برگزاری مسایقات فرهنگی ورزشی ، دیدار با خانواده شهدای شهرستان، نواختن زنگ ایثار در مدارس شهرستان ، برگزاری یادواره شهداء ، برگزاری اردوی فرهنگی ، گردهمائی بزرگ بسیجیان ، برگزاری جلسات حلقه های صالحین ، برگزاری صبحگاه مشترک ، اجرای بیش از چندین برنامه مختلف توسط پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان ، برپائی نمایشگاه عکس دفاع مقدس ، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ، از عممده برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان بهاباد است .

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از چهارشنبه 31 شهریور ماه آغاز و تا چهارشنبه هفتم مهرماه ادامه دارد، بیان داشت: در این ایام مقرر شد تا تمام ادارات جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم دراین هفته، با نیروی مقاومت بسیج همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات