توزیع 31میلیون لیتر نفت گاز در استان

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 54 میلیون و 110 هزار لیتر بنزینف یک میلیون لیتر نفت سفید و بیش از 31 میلیون لیتر نفت گاز توزیع شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۷۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

سالار خشایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قبل از شروع فصل سرما توزیع فرآورده‌ها را انجام داده است، گفت: آمادگی لازم برای ذخیره‌سازی نفت سفید در مناطق روستایی و عشایری به ویژه مناطق صعب‌العبور را داریم.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا با بیان اینکه از طریق محموله اعتباری سوخت مورد نظر را در اختیار مناطق روستایی و عشایری قرار می‌دهیم، گفت: فروش نفت بر اساس توزیع کالا برگ است.

این مسؤول در ادامه به میزان فرآورده‌های توزیع شده از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 54 میلیون و 110 هزار لیتر بنزین، یک میلیون لیتر نفت سفید و بیش از 31 میلیون لیتر نفت گاز توزیع شد.

وی تبیین کرد: توزیع فرآورده‌های نفتی در 10 پایگاه عرضه سوخت در دو شهرستان بویراحمد و دنا توزیع می‌شود که خوشبختانه در توزیع فرآورده کمبود و مشکلی نداشتیم.

خشایی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اذعان کرد: به منظور راستی‌آزمایی و شناسایی خانوارهای شهری و روستایی انتظار می‌رود خانوارها در سامانه سوخت ثبت‌نام کنند تا زمینه توزیع کالا برگ در مرحله دوم برای آن‌ها فراهم شود.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا تصریح کرد: با توجه به اینکه توزیع نفت بر عهده تعاون روستایی و امور عشایر بوده و تامین و حمل آن بر عهده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است، بنابراین این شرکت آمادگی لازم در این خصوص را دارد.

این مسؤول در پایان توضیح داد: به دلیل تک نرخی بودن فرآورده‌های نفتی و فرهنگ درست استفاده، کنترل کارشناسان و نیروی انتظامی میران کشفیات فرآورده‌های نفتی به حداقل رسیده است.

ارسال نظرات