یک کارشناس مذهبی در دهدشت با اشاره به اینکه دشمن اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته است، گفت: پیام غدیر همراهی با ولایت است.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۷۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

جشن ویژه غدیر ظهر امروز با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مرم در مسجد جامع سرفاریاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان در این آیین پیروان مولای متقیان امام علی(ع) را انسان‌هایی متفکر دانست و اظهار داشت: امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) قرآن ناطق است و هیچ کس بدون ولایت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) مجاهد، عارف و سالک نخواهد بود.

این کارشناس مسایل مذهبی تصریح کرد: کسانی که اهل معرفت‌اند در روز غدیر حال و هوای دیگری دارند، امروز روز ذکر، فکر،تدبر، شکر و شهود است و برای درک این روز باید معرفت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شیعه امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) درونش پاک است و نمی‌گذارد عمرش به بطالت بگذرد، اضافه کرد: همانطور که لمس قرآن بدون طهارت جایز نیست، کسی بدون طهارت به ولایت دسترسی پیدا نمی‌کند.

اندرزیان، سبک زندگی امروزی را مغایر با سبک زندگی علی(ع) و اولادش دانست و با بیان اینکه سبک زندگی آنجایی است که فرزندان احترام والدین را حفظ کنند، تشریح کرد: فضای مجازی خیلی‌ها را به تسخیر خود درآورده و عبودیت را از آن‌ها گرفته است.

وی افزود: کسی که تا بامداد در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌چرخد امکان عبودیت و مناجات سحر از او سلب می‌شود، پیروان امام علی(ع) در سحر ذکر و تفکر دارند.

این مبلغ دینی، غدیر را به معنای پیدا کردن لامسه باطنی دانست و با بیان اینکه دلیل لذت نبردن از مناجات و ادعیه، نداشتن نورانیت دل است افزود: پیام غدیر ملکوتی است و هرکس می‌خواهد امام علی(ع) را بشناسد باید اهل سیر و سلوک معنوی باشد.

اندرزیان تصریح کرد: اینکه عده‌ای با کدخدا می‌نشینند و مذاکره می‌کنند ناشی از نداشتن لامسه باطنی است، چراکه کدخدا شیطان است و شیطان نابودکننده است.

وی اضافه کرد: دشمن اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته است، بنابراین باید مراقب فرزندانمان باشیم که از فضای مجازی چه استفاده‌ای می‌کنند.

این کارشناس مسایل مذهبی، پیام غدیر را همراهی با ولایت خواند و با اشاره به اینکه برخی از جیره‌خواران دشمن، داخلی هستند، گفت: در صورتی که سپاه ارزشی، ارتش مقتدر و نیروهای امنیتی نباشند، امنیت نخواهیم داشت.

این کارشناس مذهبی با اشاره به ضرورت انتخاب نام نیکو برای فرزندان با بیان اینکه افراد سیاه دل نام ائمه اطهار(ع) را عربی می‌دانند، تصریح کرد: جنگ جهاد اکبر است و نگذاریم فرزندانمان را از علی و اولادش جدا کنند.

ارسال نظرات