موفقیت مدافعان حرم به مدد تجربه های دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه غدیر تبریز در نشست شورای این حوزه، با اشاره به مقاومت و موفقیت های مدافعان حرم در دفاع از حریم ولایت، گفت: موفقیت مدافعان حرم به مدد تجربه های دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۵۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد جلیل پور با توجه به قرار گیری نسل های نخست و چهارم انقلاب در کنار یکدیگر و با توجه به رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت سوریه و عراق، اظهار داشت: امروز نیز ملت ایرانهمچون دفاع مقدس جلوی دشمن ایستاده‌اند.

وی دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: برخی پس از گذشت سالیان دراز، می‌فهمند که رزمندگان چه زحمت‌ها و رشادت هایی را انجام داده‌‌اند.

جلیل پور، هشت سال جنگ تحمیلی را تنها جنگ مردمی طول تاریخ عنوان و بیان داشت: ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس ثابت کردند که با یزیدیان زمان مبارزه می‌کنند و عشق به امام و رهبری نیز در بین رزمندگان موج می‌زد.

وی با اشاره به برگزاری 25 برنامه در سطح پایگاه و حوزه در طول هفته دفاع مقدس، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان، مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست های روشنگری را از جمله این برنامه ها برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها