خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام آدیگوزلی روحانی روستای مولان در ویژه برنامه مسجد این روستا به مناسبت دهه امامت و ولایت، با اشاره به فضایل عید غدیر خم، گفت: در کلام امام علی(ع) روز غدیر روز زینت مسلمانان بوده و در این روز خداوند گناهان بندگان خود را می بخشد.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۳۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا نیز در سخنانی با اشاره به اینکه دشمن در زمان حال تلاش دارد با ترفندهای شیطانی خود جوانان را به بیراهه بکشد، افزود: متأسفانه دشمن در جنگ نرم موفق عمل کرده و با ایجاد و راه اندازی شبکه های مجازی از جمله تلگرام و وایبر و ... تلاش دارد نظام خانواده های ایرانی را از هم بپاشد.

هادی علیاری تصریح کرد: دشمن با ایجاد فضاهای مجازی تلاش می کند مسجدها -که همان سنگرهای انقلاب اسلامی هستند- را خالی بگذارد، بنابراین وظیفه همه ما این است که هوشیار بوده و نگذاریم جوانان کشور به بیراهه کشیده شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب، تنها راه پیشرفت کشور را پرداختن به اقتصاد مقاومتی عنوان و بیان کرد: هرجایی به توان داخلی اتکا کرده ایم موفقیت های بزرگی کسب شده است.

در پایان این آیین، به کسانی که نام مبارک علی را داشتند، جوایزی از طرف پایگاه اهدا شد.

ارسال نظرات