بانک ملت از سهامداران خود دعوت کرد که برای انتخاب اعضاء هیات مدیره و تعیین پاداش آنها در دو مجمع این بانک شرکت کنند.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۲۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، بانک ملت در اطلاعیه‌هایی اعلام کرد که مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خود را جهت انتخاب اعضاء هیات مدیره در روز ۸ مهر ماه برگزار می کند.  همچنین در همان روز و ساعتی بعد مجمع عمومی عادی سالیانهبرای سال (دوره) مالی منتهی به۱۳۹۵/۱۲/۳۰  برگزار خواهد شد.

گفتنی است روز ۳۰ تیر ۹۴ سه مجمع سالانه ،فوق العاده و عادی به طور فوق العاده بانک ملت برگزار شد و مجمع سالانه "وبملت” به دلیل آماده نشدن صورت های مالی حسابرسی شده ، به تنفس کشید و مقرر شد چهارشنبه دو هفته بعد ۱۳ مرداد تشکیل شود تا در مورد صورت های مالی و تقسیم سود تصمیم گیری شود.

همان روز جلسه مجمع عادی به طور فوق العاده هم که مربوط به انتخاب هیات مدیره بود ، هادی اخلاقی که اخیرا” جانشین علی رستگار شده ، وارد هیات مدیره و جایگزین کوروش معدلت شد.در مجمع فوق العاده هم افزایش سرمایه ۲۵ درصدی بود این بانک تصویب و سرمایه اسمی ۴ هزار میلیارد تومانی آن از محل سایر اندوخته ها به ۵ هزار میلیارد تومان رسید تا صرف کفایت سرمایه شود.

با این حال جلسه مجمع عمومی عادی سالانه مربوط به بررسی صورت‌های مالی سال ۹۴ در روز ۱۳ مرداد ماه باز به تنفس خورد و تصویب صورت های مالی این بانک به زمان دیگری موکول شد.

بنابراین گزارش جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت در ساعت ۱۰ روز پنج شنبه ۸ مهر ۹۵  درمحل تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سالن اندیشه واقع در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه برگزار می شود.

در زیر اطلاعیه‌های بانک ملت برای دعوت سهامداران به دو مجمع را مشاهده می‌فرمایید:

۱
 
 
منبع: بانک مردم
ارسال نظرات