خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارشد آجا در جنوب غرب کشور :

رژه یگان‌های نظامی در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده در ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه ارتش نقشه استکبار جهانی و در رأسش آمریکا را برای جدا کردن خوزستان نقشه برآب کرد، گفت: لشکر ۹۲ زرهی و سایر نیروهای نظامی و مردمی در طول دفاع مقدس در برابر حملات دشمنان از خود رشادتهای برجسته‌ای نشان دادند
کد خبر: ۸۷۴۷۹۲۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، امیر ظریفی یگانه امروز در نشست خبری در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از آنجا که استکبار منافعش را در خطر می‌دید با ترفندها و توطئه‌های مختلف سعی بر براندازی انقلاب داشت.

وی با اشاره به اینکه استکبار با تحریک رژیم بعثی عراق عملیات‌های زمینی،دریایی و هوایی را برای ایران تدارک دید، افزود:  ارتش در همان روزهای نخست جنگ اقتدارش را در زمینه اجرای دو نقش مهم در راستای ایجاد سدی برای مقابله با پیش‌روی ارتش عراق و نیز آموزش نیروهای مردمی را جهانیان نشان داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارشد آجا در جنوب غرب با بیان اینکه ما وظیفه جلوگیری از تحریف دفاع مقدس را داریم، بیان کرد: سپاه دوشادوش ارتش نقش موثر و خوبی را در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با دستان خالی و بدون امکانات توانست در مقابل لشکرهای تا دندان مسلح عراق بایستد و لشکر 92زرهی خوزستان در هدایت جنگ حماسه‌ای آفرید که به جهانیان ثابت کرد ارتش جمهوری اسلامی ارتشی ولایت‌مدار و پا به رکاب است.

امیر ظریفی یگانه با بیان اینکه ارتش نقشه استکبار جهانی و در رأسش آمریکا را برای جدا کردن خوزستان نقشه برآب کرد، درباره برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: رژه یگان‌ها در سطح استان، سخنرانی پیشکسوتان در مراکز آموزشی، غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا نمونه‌ای از برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: علاوه بر اینکه دو نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آبادان و اهواز برپا می‌شود و در این هفته سخنرانی مسئولان کشوری از جمله سرلشکر رضایی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها