معرفی برگزیدگان بازیهای بومی و محلی کشور در:

ورزشکاران استان مرکزی در جشنواره رفسنجان خوش درخشیدند

عشوری از افتخار آفرینی ورزشکاران استان در جشنواره بازی های بومی محلی در رفسنجان خبر داد :
کد خبر: ۸۷۴۷۹۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
علی عشوری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،مرکزی گفت :  این مسابقات با حضور 700 ورزشکار از 13 استان کشور طی دو  روز  در رفسنجان  برگزار  شد.
 
وی ادامه داد : حضور 19 ورزشکار استان در این جشنواره و  در دو بخش آقایان و بانوان شرکت داشتند.
 
عشوری افزود : در کشتی با شال و  در منفی 90  کیلوگرم  آقایان محسن ابراهیمی از مازندران ، بهزاد کیانی از خوزستان و رضا الهی از استان مرکزی مقام های  اول تا سوم را کسب کردند .
 
وی تصریح کرد : درطناب کشی نیز  تیم  استان مرکزی در فینال نتوانست از سد تیم کرمان عبور کند و به مدال نقره و مقام دومی بسنده کرد و در حمل گونی 40 کیلویی پسته ، سجاد جعفری از کرمان ، مهدی یوسف و ند از لرستان و اباذر پور باقری از زرند موفق به دریافت رتبه های اول تا سوم شدند .
 
علی عشوری گفت : در مچ اندازی بانوان هم سمیه میرزا پور از لرستان ، محبوبه حیدری از یزد و زینب محمد زاده از خراسان شمالی اول تا سوم و در ماچلوس تیم کرمان ب ، یزد ، چهارمحال بختیاری و اصفهان به ترتیب اول تا چهارم شدند  . همچنین در هفت سنگ مهارتی افسانه مقصودی از خوزستان ، مریم حمیدی از لرستان و  زهرا کارگریان  موفق به دریافت رتبه های اول تا سوم شدند.
 
وی ادامه داد : در دوز بازی  نیز تیم های کرمان الف ،  یزد و خوزستان و در مهارت توچین پسته ،  هدیه ایزدی از کرمان ،  فاطمه فلاحتی از یزد و زینب رضایی از خوزستان اول تا سوم شدند .
 
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی در پایان افزود : جوائز  برترین ها  در مراسمی در خانه حاج آقا بزرگترین خانه خشتی جهان و از بناهای تاریخی شهر رفسنجان اهداء شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار