کد خبر: ۸۷۴۷۸۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛همزمان با فرارسیدن عید بزرگ غدیر مراسم «بازخوانی واقعه غدیر خم» در دربلندترین تپه‌های شنی دنیا با حضور مردم ولایتمدار شهرستان ریگان برگزار شد.

به گزارش ؛برای سومین سال متوالی همزمان با فرارسیدن عید بزرگ غدیر مراسم «بازخوانی واقعه غدیر خم» در دربلندترین تپه‌های شنی دنیا با حضور پر شور مردم ولایتمدار ریگان برگزار شد.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در این مراسم اظهار داشت:حضرت ایت الله الامام خامنه ای فرمودند، ولایتی که در حدیث غدیر است به معنای حکومت است نه به معنای مقام معنوی و غدیر یعنی تبعیت محض از ولی هر کس تابع ولی بود غدیر را درک کرد است.

امام جمعه ریگان بیان کرد:یکبار دیگر غدیر در انقلاب ما متبلور شد و پیام غدیر آن است هر کس از علی انقلاب جا مانده و هر کس بر علی انقلاب سبقت گرفته خود را به علی انقلاب برساند تا غدیر انقلاب را درک کند.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان درحاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: باتوجه به نقش و جایگاه ولایت و امامت نمایش بازسازی و بازخوانی واقعه بزرگ و تاریخی غدیرخم کاری باارزش است .

بدرآبادی با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: بازخوانی  واقعه عید غدیر تجلیگاه معرفی مقام امامت از سوی پیامبرگرامی اسلام (ص) است.

ارسال نظرات