مسئول ستاد تبلیغات شهرستان طارم:

بوسیله عقل می شود جهل را کنترل کرد

بوسیله عقل می شود جهل را کنترل کرد چون عقلانیت و عدالت دو عنصر همگام هستند.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۱۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ستاد تبلیغات شهرستان طارم در مراسم گردهمایی مصون سازی فرهنگی که بمناسبت عید غدیر خم با حضور کارکنان سپاه ناحیه طارم برگزار شده بود، گفت: نقش خانواده در تربیت فرزندان بر کسی پوشیده نیست بنابراین خانواده سالم فرزندان را طوری تربیت می کند که تمام نیازهای تکوینی آن برطرف می شود.

حجت الإسلام حسین فغانی افزود: ازدواج و طلاق سفید که در جامعه امروزی ما رایج شده است یکی از پدیده های اجتماعی در حال حاضر کشور است

مسئول ستاد تبلیغات شهرستان طارم اظهار داشت: ما باید نظام همسری را بپذیریم نه نظام زن و شوهری که این نظام مجازات است که در آن بدنبال مجازات همدیگر هستند.

حجت الإسلام فغانی تصریح کرد: نظام همسری به دنبال پاداش دادن ، تشویق کردن و رسیدن به خوبیهاست بنابراین آنچه در قرآن آمده نظام همسری است نه نظام زن و شوهری بنابراین باید از زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه الگو بگیریم.

کارشناس دینی از خانواده اهل بیت(ع) بعنوان بزرگترین خانواده بشری یاد کرد و افزود: قرآن خانواده های حضرت آدم، نوح، ابراهیم را مثال زده و الگوی جامعه بشری می داند که باید به تعبیر مقام معظم رهبری نهضت تبین اجرا شود که فراتر از تبلیغ است بنابرین این نهضت همگانی است برای تحکیم بنیان خانواده و عتقاد و دین و باورهای دینی.

مسئول ستاد تبلیغات شهرستان طارم با اشاره به اهمیت عیدغدیر خم اظهار داشت: نگرفتن پیام غدیر ریشه بسیاری از گرفتاریهای جهان امروز است

حجت الإسلام فغانی عقلانیت را امری مقدس دانست و گفت: بوسیله عقل می شود جهل را کنترل کرد چون عقلانیت و عدالت دو عنصر همگام هستند در نتیجه جامعه ای پیشرفت می کند که بخش قابل توجه از مردمان آن عاقل باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار