دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان:
امسال دوازدهمین دوره همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۱۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان از آغاز بسته‌بندی لباس‌های همایش شیرخوارگان حسینی زنجان خبر داد و گفت: امسال 15 هزار لباس برای این مراسم دوخته شده است.

داود خدایی افزود: هر سال همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال دوازدهمین دوره همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: برپایی کارگاه دوخت لباس برای کودکان، آغاز ختم زیارت عاشورا 40 روز مانده به برگزاری این مراسم و جلسات هماهنگی با خادمان از جمله اقداماتی است که هر سال قبل از برگزاری مراسم انجام می‌شود.

دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان با بیان اینکه در این مراسم کودکان لباس‌های متحد‌الشکل سبزرنگ و پیشانی‌بند یا صاحب‌الزمان (عج) استفاده می‌کنند، تصریح کرد: از هفته‌های گذشته دوخت لباس برای مراسم آغاز شده بود که به پایان رسیده است.

خدایی با بیان اینکه امسال دوخت 15 هزار لباس برای همایش شیرخوارگان در نظر گرفته شده است، افزود: از امروز بسته‌بندی لباس‌های همایش شیرخوارگان حسینی آغاز شده است.

وی گفت: امسال کار دوخت لباس در 48 روز انجام و هزینه خرید و تهیه پارچه از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.

دبیر مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: امسال همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات