مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع):
حجت الاسلام سید رستم صوری گفت: اگر ما گرد شمع ولایت باشیم و تفرقه ایجاد نکنیم و تمام مسلمانان مانند یک ید واحد باشند پیروزی با مسلمانان است و دین خدا را تضمین خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۹۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

حجت الاسلام سید رستم صوری مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار به گزارش خبرگزاری بسیج  در کرج اظهار داشت: پیامبر (ص) زمانی مبعوث شدند که بشر غرق در جاهلیت و پیامبر آمد و آنها را از جاهلیت نجات داد و این ولایت پیغمبر را علی ابن ابی طالب(ع) ادامه داد، و این سیر تحولی بشر برای این بود که او را از جهالت به روشنایی هدایت کند.

وی طرح مسئله غدیر را باعث وحدت بین مسلمانان دانست و افزود: حدیث غدیر خم مارا به وحدت دعوت کرده است در مقابل مذاهب دیگر که انحرافی هستند ومسئله امامت تنها مربوط به شیعیان نمی شود بلکه متعلق به همه است و در روز عید غدیر، سراسر جهان ولایت علی ابن ابی طالب(ع) را جشن گرفته و تبلیغ میکنند.

حجت الاسلام سید رستم صوری ویژگی مهم اجتماع غدیر را جمع شدن گرد شمع ولایت دانست و عنوان کرد: اگر ما گرد شمع ولایت باشیم و تفرقه ایجاد نکنیم و تمام مسلمانان مانند یک ید واحد باشند پیروزی با مسلمانان است و دین خدا را تضمین خواهد شد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) شیعه را به وجود آمده از دل غدیر معرفی کرد و بیان داشت: افرادی مانند مقام معظم رهبری که تربیت شده در مهد شیعه هستند زیر بار ظلم نمیروند به علت اینکه غدیر ظلم ستیز و وحدت پذیر است .

وی گفت: مهم ترین پیام غدیر برای جامعه اسلامی امروز این است که مسلمانان ید واحد باشند و در هر جای دنیا که هستند زیر یک پرچم جمع شوند که تضمین کننده حکومت الهی غدیر است و بالاتر از این عید وجود ندارد و استمرار حکومت الله را غدیر تضمین کننده است.

حجت الاسلام سید رستم صوری با بیان اینکه اگر به مسئله غدیر آن طور که شایسته آن بود پرداخته می شد امروز شاهد پیروزی پرچم اسلام در سطح کرده زمین بودیم اظهار داشت: امروز اگر آن طور که غدیر پیام داده است همه مسلمانان جهان یکی بودیم دیگر سازمان ملل به زبان انگلیسی صحبت نمیکرد به زبان عربی قرآنی بود و افتخاری برای مسلمانان بود اما متاسفانه اختلاف برانداختند.

وی در پایان با بیان حدیثی از امام هادی (ع) خاطر نشان کرد: ما نه از اهل بیت جلو برویم و نه عقب بمانیم، بهترین عید برای مسلمانان عیر غدیر است، با پوشیدن لباس نو و عیدی دادن به فرزندانمان، و همسو کردن وجودمان با علی (ع) و تغییر جامعه ان شاء الله از یاران حضرت ولی عصر(عج) خواهیم بود.

خبرنگار بسیجی: وجیهی


ارسال نظرات