بیانیه ناحیه مقاومت بسیج تفت به مناسبت عید غدیر خم

ما بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج تفت با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم ولایتمدار، از شما مردم فهیم و شهید پرور دعوت می نماییم تا در نمایش بزرگ میدانی باز سازی واقعه غدیر که روز سه شنیه برگزار می شود...
کد خبر: ۸۷۴۷۷۶۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیر المومنین(ع)"غدیر نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می کند،غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

غدیر ، تجلی خواست خالق ، روح آفرینش ،برانگیزاننده ستایش و دست های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‏ کشاند.

غدیر تنها نه به عنوان روزی تاریخی بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینی، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزشهای نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا گردد.

غدیر تداوم رسالت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در ولایت علی(ع)است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است. عيد ولايت وامامت فرا مي‌رسد و شيعيان جهان به شكرانه تكميل دين و تتميم نعمت همگان با عرشيان و فرشيان اين روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج تفت با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم ولایتمدار، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم و از شما مردم فهیم و شهید پرور دعوت می نماییم تا در نمایش بزرگ میدانی باز سازی واقه غدیر که روز سه شنیه 30شهریور مصادف با عید سعیدغدیر خم از ساعت16برگزار می شود با شکوه هر چه تمام تر شرکت کرده و ارادت خود را به ساحت مقدس نبوی و علوی بار دیگر به نمایش بگذارید.

ارسال نظرات