جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از پیش‌بینی اجرای یک هزار و 100 برنامه در رده‌های مختلف سپاه استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح ظهر امروز در یک نشست خبری که با حضور خبرنگاران رسانه‌ها در سالن شهید فهمیده ستاد سپاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: سپاه بیت‌المقدس هر ساله در ایام دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند که امسال نیز یک هزار و 100 برنامه برای اجرا در رده‌های مختلف سپاه، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تشکیل ستادهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تا آخرین رده سپاه، آماده‌سازی نیروهای رژه رونده، اعزام یک گروهان پیشمرگان مسلمان برای رژه تهران، فضاسازی و تبلیغات محیطی و بازسازی واقعه غدیر از برنامه‌های قبل از هفته دفاع مقدس در کردستان بوده است.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کردستان، برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های بیجار، سروآباد و سقز، برپایی بیمارستان تک‌تخصصی چشم در مریوان و اعزام اکیپ‌های پزشکی برای ویزیت و درمان بیماران رایگان مناطق محروم استان از برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در کردستان است.

وی برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی، برگزاری یادواره‌های شهدا در تمامی شهرستان‌های استان، برپایی نمایشگاه، رونمایی از سه کتاب دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در قالب شجره طیبه در مراکز علمی و فرهنگی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان ذکر کرد.

فلاح همچنین، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بیجار، برگزاری کارگاه مهارت‌افزایی در موضوع زندگی برای زوج‌های جوان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان، تجلیل از خانواده شاهد، ایثارگران و سربازان نمونه، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، شرکت منسجم در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان در قبل از خطبه‌ها، افتتاح حوزه‌های مقاومت و برگزاری شب شعر و خاطره را از دیگر برنامه‌های سپاه کردستان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی در پایان به بازسازی بخشی از پاکسازی استان کردستان و عملیات الی بیت‌المقدس در هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: این مهم در پادگان حضرت رسول برای کاروان‌های راهیان نور و مردم استان نمایش داده می‌شود.
ارسال نظرات