استاندار استان بر نظارت دقیق میدانی بر هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و افزود: برای جلوگیری از خطا و انحراف در آمارها نظارت دقیق میدانی انجام شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۰۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن اظهار کرد: اهمیت کار سرشماری بر هیچ کس پوشیده نیست و مورد تأکید مسؤولان اجرایی کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرشماری را کاری فرابخشی زیربنایی و زیرساختی و پایه و اساس سایر امور دانست و افزود: اهمیت کار سرشماری برای مردم بیان شود تا شاهد همکاری بهتر و بیشتر در این زمینه باشیم.

وی با تأکید بر ارائه آمار صحیح و دقیق از سوی مردم گفت: مردم اطلاعات لازم را در اختیار آمارگیران قرار دهند و برای به دست آمدن اطلاعات صحیح و دقیق همکاری کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمار جمع‌آوری شده استفاده کلی و جمعی می‌شود و مورد استفاده مصداقی قرار نخواهد گرفت.

خادمی تصریح کرد: کمیته پشتیبانی معاونین دستگاه‌های بزرگ استانی برای برگزاری بهتر و مطلوبتر سرشماری تشکیل شود، همچنین تقویم اطلاع‌رسانی میان صدا و سیما و ستاد استانی سرشماری منعقد و نسبت به این کار مهم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری مطلوب هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن آبروی استان است و باید به صورت دقیق و منظم برگزار شود.

وی اضافه کرد: با اشاره به اینکه سرشماری به دو صورت اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد و مرحله اول این سرشماری مورد تأکید است لذا امکانات و زیرساخت‌های اینترنتی در همه مناطق استان فراهم شود تا مردم اطلاعات خود را وارد کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از مناطق، روستاها و فرمانداری‌ها یا از امکانات اینترنتی برخوردار نیستند و یا سرعت اینترنت بسیار پایین است که برای اینکه در روند ثبت‌نام خللی وارد نشود این مشکل هم توسط مخابرات، پست و سایر دستگاه‌ها رفع شود.

خادمی بر نظارت دقیق میدانی بر هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و افزود: برای جلوگیری از خطا و انحراف در آمارها نظارت دقیق میدانی انجام شود.

ارسال نظرات