دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی گیلان:
دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی گیلان گفت: ۲۸ شهریور، رکورد تماشای اثر هنری نمایش فصل شیدایی در استان گیلان شکسته شد و این نشان از بینش بلند گیلانیان ولایتمدار و فرهنگ دوست در توجه به هنر ارزشی دارد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۴۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

مجید رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه در چهارمین شب اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی نزدیک به ۸ هزار نفر از مردان و زنان گیلانی اعم از پیر، جوان و نوجوان مهمان دهکده مقاومت رشت بودند اظهار کرد: مخاطبین پس از بازدید از نمایشگاه فرهنگی به تماشای پر مخاطب ترین نمایش کشور در رشت نشستند.

وی تصریح کرد: ۲۸ شهریور، رکورد تماشای اثر هنری نمایش فصل شیدایی در استان گیلان شکسته شد و این نشان از بینش بلند گیلانیان ولایتمدار و فرهنگ دوست در توجه به هنر ارزشی دارد.

دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی گیلان ادامه داد: این نمایش که روایت هنری از هبوط آدم تا ظهور منجی است راوی بزنگاه های تاریخ مان است و ان شاء ا... تا دوم شهریور ادامه خواهد داشت.

 به گفته ی رحمانی نمایش بزرگ فصل شیدایی امشب و فردا (۲۹ و ۳۰ شهریور) با جشن ویژه ای به مناسبت عید سعید غدیر خم همراه خواهد بود، لذا از عموم مردم دعوت می شود تا پیش از ساعت ۲۰ خود را به محل اجرای نمایش (کیلومتر ۴ جاده رشت به تهران) برسانند و از تمام این برنامه فاخر بهره ببرند.

دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی گیلان گفت: اتوبوس های رایگان از میدان مصلی به محل اجرای نمایش و بالعکس برپاست.

وی با بیان اینکه توزیع بلیط همچنان در باجه های سطح شهر رشت ادامه دارد افزود: همچنین علاقمندان از طریق سایت seraj8.ir نیز می توانند بصورت کاملا رایگان بلیط نمایش را تهیه نمایند. همچنین ارایه بلیط در محل ورودی و نیز نمایشگاه فرهنگی جنب سالن نمایش انجام می شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: نظر به استقبال تصاعدی مردم در شب های گذشته و حضور بیش از ۲۲ هزار نفر در ۴ شب گذشته، از علاقه مندان به تماشای این نمایش مهیج و اعتقادی تقاضامندیم که حضورشان را به شب های پایانی موکول نکنند.

ارسال نظرات