خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

توجه به مسائل دفاعی از ضروریات کشور است/ آمریکا در رأس توطئه و دشمنی علیه ملت ایران قرار دارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا همواره در راس توطئه و دشمنی علیه ملت ایران بوده پس نباید خود را وابسته و امیدوار به کمک دشمنان بدانیم.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۳۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، هادی بهادری با تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با فرماندهان و مسئولان سپاه درباره اهمیت و ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور اظهار کرد: قطعا توجه به مسائل دفاعی از ضروریات کشور است و همانطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند هیچ عاقلی نیروی دفاعی را کنار نمی گذارد چراکه تنها عامل رفع تهدید اقتدار نظامی است.

وی درباره رابطه با آمریکا و رفع مشکلات از این طریق نیز، افزود: این تفکر اصلا راه حل مشکلات اقتصادی کشور نیست و باید روی توان و قدرت ملت خودمان متکی باشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا همواره در راس توطئه و دشمنی علیه ملت ایران بوده اظهار کرد: بنابراین نباید خود را وابسته و امیدوار به کمک دشمنان بدانیم.

بهادی در خصوص اینکه افرادی هستند که علت پیشرفت برخی کشورها، را جمع آوری سازمان های نظامی آنها می دانند نیز گفت: همانطوریکه رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند اگر چنین سخنانی بیان شده باشد، حرف غلطی است.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را از ضرورت های کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولین باید در اجرای آن تلاش کنند تا بتوانیم ضعف ها و خلع های موجود در کشور را برطرف سازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار