خبرهای داغ:
مدیر پروژه بانک شهر در نمایشگاه‌های کتاب کشور در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه گفت: در باجه های نمایشگاهی بانک شهر تمامی امور بانکی به جزء پرداخت تسهیلات اعم از افتتاح حساب، وصول چک، موبایل بانکینگ و ... ارائه می شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۳۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
مهدی اکرمی در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه و در گفت و گو با اروم نیوز اظهار کرد: بانک شهر بعد از حضور موفق در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران داشت، مقرر شد به عنوان تنها بانک عامل در نمایشگاههای سراسر کشور حضور داشته باشد.

وی افزود: این موضوع طی موافقتی بود که بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بانک شهر انجام شد.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاههای کتاب بانک شهر گفت: بانک شهر طبق نظرسنجی علمی که وزارت ارشاد از ناشران و مراجعه کنندگان داشت بیش از 95 درصد آنها از عملیات بانکی بانک شهر در نمایشگاه تهران رضایت داشتند.

وی ادامه داد: همزمان با این موضوع شبکه پنج صداوسیما نظرسنجی در قالب مسابقه پیامکی انجام شد که در این مورد هم بیش از 97 درصد مردم اعلام رضایت کرده و موفقیت بانک شهر را تأیید کردند.

اکرمی تصریح کرد: با توجه به یارانه هایی که وزارت ارشاد برای نمایشگاه تهران و نمایشگاههای استانی در نظر گرفته است، در بن کارتهای سیصد، پانصد و یک میلیون ریالی ارائه می دهد.

مدیر پروژه بانک شهر در نمایشگاه‌های کتاب کشور یادآور شد: برای عموم بن کارتهای سیصدهزار ریالی و برای مقطع کارشناسی پانصدهزار ریالی و برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز یک میلیون ریالی در نظر گرفته شده است که هر نفر یکبار با ارائه شماره ملی می تواند از یارانه کتاب بهره مند شود.

اکرمی درباره مبالغی که در بن کارت ها باقی می ماند نیز افزود: با تمامی شعب هماهنگ کردیم که 17 روز پس از پایان نمایشگاه، 80 درصد مبلغ کارت را هم از دستگاههای خودپرداز و هم به صورت کارت شتابی از هر مغازه ای مورد نظرشان است خرید کنند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این موضوع در باجه های نمایشگاهی تمامی امور بانکی به جزء پرداخت تسهیلات اعم از افتتاح حساب، وصول چک، موبایل بانکینگ و ... ارائه می شود و در هر نمایشگاهی یک شهر نت مستقر می شود که به صورت 24 ساعته به شعبه مجازی بانک شهر متصل است کلیه امور بانکی را انجام می دهد.

اکرمی افزود: در این دستگاه شهر نت، دستگاه خود دریافت نیز داریم که تمامی ناشران و مراجعه کنندگانی که در بانک شهر حساب دارند می توانند پس از پایان روزانه نمایشگاه پولهای خود را آنلاین به حساب خویش واریز کنند و رسید پرداخت دریافت کنند.

وی عنوان کرد: در این دستگاه شهرنت همچنین وب کیوسک موجود است که می تواند یکی از کارهای آن صدور کارت هدیه با هر مبلغ و هر متنی که بر روی آن درج می شود است که مجموعاً خدمات بانکی که در تمامی نمایشگاههای کتاب ارائه می شود.

اکرمی تصریح کرد: همزمان با نمایشگاه کتاب افرادی که بن کارت دریافت کرده اند می توانند از کتابفروشی هایی که کارتخوان بانک شهر دارند اقدام به خرید کنند.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاههای کتاب بانک شهر از ارائه تسهیلات ویژه برای ناشران خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیلات و اعتبار برای ناشران و نویسندگان مدنظر قرار داده ایم که بسته به منابعی که در بانک دارند و نوع وثیقه ای که می خواهند ارائه کنند می توانند بستگی به نوع وام از چهار میلیارد تا ده میلیاردریال از تسهیلات بانک شهر بهره مند شوند.

ارسال نظرات