خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی:

۲۷۰۰ کلاس درس آذربایجان‌غربی نیازمند نوسازی است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۷۶۲ کلاس درس استان نیازمند تخریب و نوسازی و ۴ هزار و ۷۶۲ کلاس درس نیز نیازمند مقاوم سازی است.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۲۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، قهرمان رحمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی برای رسیدن به تراکم فضای استانداراد 575 کلاس درس جدید نیاز است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی بیان کرد: 2 هزار و 762 کلاس درس استان نیز نیازمند تخریب و نوسازی و 4 هزار و 762 کلاس درس نیز نیازمند مقاوم سازی است.

وی گفت:هم اینک 300 کلاس استیجاری در استان وجود دارد و 3 هزار کلاس درس آذربایجان‌غربی نیز فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است.

رحمانی با بیان اینکه در سایت‌های مسکن مهر استان 794 کلاس درس مورد نیاز است تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده 198 ساختمان آموزشی در کانکسها مستقر است و در قراردادی که اخیراً منعقد شده 210 کانکس دیگر خریداری شده و 274 تک کلاس کانکسی به تعداد کلاسهای کانکسی استان اضافه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی به بخشی از اهداف و برنامه‌های اسن اداره در رابطه با ایجاد تحول در نظام آموزشی استان اشاره کرد و افزود: بهینه سازی فضا، زیرساخت‌ها و تجهیزات مدارس، ضابطه‌مند سازی، بهسازی، زیبا سازی، مقاوم سازی، مصون سازی، طراحی و ساخت فضاهای آموزشی تربیتی، توسعه مشارکت های مردمی و ارائه الگو برای ساخت مدارس و نیز تجهیز مدارس به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بخشی از این برنامه‌هاست.

ارسال نظرات