خبرهای داغ:

جشن غدیر درمیان رزمندگان پایگاه شهید کاوه سپاه مهاباد

جشن غدیر باحضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد و هیات همراه در میان رزمندگان پرشور شهید کاوه سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۲۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ابتدا حجت الاسلام طیب نژاد این جشن بزرگ را خدمت رزمندگان پادر رکاب مقام عظمای ولایت تبریک عرض کردو گفت فضیلتی بالاتر از محبت قلبی وعشق نسبت به پیغمبر (ص) و آل پیغمبر (ص) وجود ندارد و مانسبت به آن افتخار می کنیم.

وی ادامه دادهمیشه سختی ها ، شیرینی مخصوص به خود را دارد واین آیه 55 سوره نور می باشد که خداوند در آن وعده داده است کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام دهند آنها را خلیفه درروی زمین قرار خواهیم داد و حکومت را به آنها خواهیم سپرد و به آنها دین و مکتبی را ارائه خواهیم داد که تکمیل کننده تمام ادیان است وآن دینی است که ما از آن راضی هستیم و کسانی که به آن عمل کنند مورد رضایت خداوند هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد در پایان صحبت خود امنیت را یادآور شدوافزود بزرگترین افتخار کشور ما امنیت می باشد اگر امروز به کشورهای مختلف دنیا نگاه کنید تنها کشوری که امنیت را درآن مشاهده می کنید ایران اسلامی است جمهوری اسلامی کشوری است که در دنیا تاثیر گذار است و جزو چهارکشور قدرتمند و تاثیر گذار است و اگر تا آخر این وحدت و همدلی را حفظ کنیم می توانیم به عنوان الگو برای ملت های جهان باشیم .

ارسال نظرات