خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر بوکان بعد از گذشت چند روز از انتخاب هیئت رئیسه جدید به دلیل آنچه در جلسه نخبگان این شهر با استاندار آذربایجان غربی روی داد از سمت خود کناره گیری کرد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۱۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس شورای شهر بوکان بعد از گذشت چند روز از انتخاب هیئت رئیسه جدید به دلیل آنچه در جلسه نخبگان این شهر با استاندار آذربایجان غربی روی داد از سمت خود کناره گیری کرد.

تنها بعد از یک روز بعد از سخنان تند نماینده مردم بوکان بر علیه اعضاء شورای شهر در دیدار نخبگان بوکان با استاندار آذربایجان غربی خبر های از استعفاء رئیس شورای شهر بوکان به گوش می رسد.

کانال رسمی شورای شهر بوکان دقایقی پیش خبر داد امیر نصری از ریاست شورای اسلامی شهر بوکان و عضویت در این شورا استعفا داده است.

امیر نصری رئیس شورای شهر بوکان بعد از سخنان عثمانی در جوابیه ای گفته بود: بنده در انتخابات از وی حمایت کردم و برای خودم متاسفم چرا که آقای عثمانی فقط از شورای شهر به صورت بد حرف می زند و تا زمانی که نماینده دست همکاری و همراهی ندهد وضعیت همین خواهد بود.(زریان)

این استعفا در حالی است که تنها چند روز از انتخابات شورا و تعین هیئت رئیسه آن می گذرد.

پیش بینی می شود با اتفاقات روی داده چند وقت اخیر در بوکان این آخرین خبر از این دست نخواهد بود و مردم این شهر طی ساعت ها و روزهای آینده خبر های مختلف دیگری از این نوع در رسانه ها خواهند شنید.

ارسال نظرات