همزمان با هفته دفاع مقدس؛

اجرای بیش از 200 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اجرای بیش از 200 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله از سوی رژیم بعث به نظام نوای انقلاب اسلامی گفت: جنگی نابرابر در شرایطی به ایران تحمیل شد که از جانب استکبار جهانی بویژه آمریکا تحت فشار شدیدی قرار داشت و در داخل کشور نیز جناح ‌‌ای وابسته به غرب و شرق، با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و ایجاد درگیری‌های نظامی در صدد تضعیف نظام بودند.

وی افزود: آمريکا براي به سازش کشاندن جمهوري اسلامي و در نهايت تسليم آن‌ها حمايت پنهان و آشکار خود را در کليه زمينه‌هاي سياسي، نظامي‌، ‌اقتصادي و ... از رژيم بعثي عراق به اجرا گذاشت.

رضایی با اشاره به اقتدار امروز ایران گفت: عزت و اقتدار امروز ایران در منطقه و جهان حاصل خون شهدایی است که برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی خون خود را نثار کردند؛ هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها موفق بوده و حرف برای گفتن دارد و در دل دشمنان این نظام رعب و وحشت ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: وقایع قبل از جنگ هم اثبات کرد که دفاع همچنان باقیست؛ امروز هم در مقابل دیپلماسی امریکا می‌بایست روحیه مقاومت و ایثار را زنده نگه داریم.

وی افزود: امروز نیز با درس آموزی از دفاع مقدس که همان وحدث مردم، ایمان و انگیزه الهی و اطاعت از رهبری و حرکت جهادی می توانیم عامل برتری و پیروزی در میدان های مختلف باشیم.

رضایی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی سپاه ناحیه اراک برای هفته دفاع مقدس گفت: بیش از 200 عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در این هفته اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح، گلباران قبور شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی، برپایی نمایشگاه‌ کتاب، همایش شب شعر، یادواره شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام اکیپ‌های پزشکی و... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است که در این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار