سردار پاشامحمدی در گفتگو با «بسیج» تأکید کرد
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: با جلساتی که با نمایندگان در فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است امیدواریم گامی مثبت و موثر در جهت تحول جامعه عشایری در سالهای آتی داشته باشیم
کد خبر: ۸۷۴۷۵۱۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

سردار پاشا محمدی مسؤول سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بالا بودن هزینه زندگی عشایر و درآمد پایین عشایر، عدم سرمایه  در گردش اتحادیه های تعاونی عشایری  از جمله مشکلات اقتصادی جامعه عشایری است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج عشایر پیگیری ‌های فراوانی برای شناسایی و رفع مشکلات جامعه عشایری دارد افزود: با جلساتی که با نمایندگان در فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، پیگیر آن هستیم تا در قانون برنامه توسعه ششم مشکلاتی از جامعه عشایری را بصورت مصوب در بیاوریم تا گامی مثبت و موثر در جهت تحول جامعه عشایری در سال‌های آتی داشته باشیم.

سردار پاشا محمدی به نقش بسیج و در صحنه بودن آن برای مردم و نظام اسلامی در عرصه های مختلف از جمله علمی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، دفاعی-امنیتی و ... اشاره کرد و بیان داشت: بسیج خادم مردم است، خود مردم برای مردم؛ و همانطور که نماز مقدمات واجبی دارد، واجب است با حضور در بسیج یکی از وظایف مسلمانی را اداء کرد.

ارسال نظرات