مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش‌ پیاده‌روی خانوادگی در شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۰۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش پیاده‌روی در سطح استان برگزار خواهدد شد، افزود: این همایش در روز جمعه دوم مهرماه از ساعت 7 صبح‌ با حضور اقشار مختلف مردمی، انتظامی و نظامی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: هیئت ورزشهای همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در برگزاری این همایش همکاری لازم را بعمل آورده تا شاهد حضور پرشور مردم در این همایش باشیم.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ورزشی گفت: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی با هدف ترویج ورزش همگانی در جامعه و توجه و اهتمام بیشتر به تندرستی و سلامت جسمانی در راستای ترویج فرهنگ ورزش بین خانواده‌ها در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بزرگداشت یک حماسه عظیم و گرامیداشت مقاومت مردمی یک ملت بزرگ دانست و افزود: در دوران غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس، ملت قهرمان و فرزندان رشید آن با قدرت و صلابت توطئه نظامی آمریکا و حامیان او را خنثی کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: بیان فداکاری‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه‌داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ هشت ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات