عیسی امامی گفت: باید مسوولان نهایت سعی خود را داشته باشند که پول ملی کشورمان در چرخه اقتصادی ورود پیدا کند و ارزش و آقایی دلار را طبق فرمایشات رهبری معظم بشکنند.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۰۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به «نقش الگو و آینده‌ساز ملت ایران در تحولات جهانی» خاطرنشان کردند: اگر مسئولان و مردم بتوانند اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی محقق و کشور را از جادوی مالی و پولی دشمن خلاص کنند و ارزش و آقایی دلار را در زندگی اقتصادی بشکنند، کشورهای دیگر را نیز نجات داده‌اند و برای آنها الگو خواهند شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در همایش سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از «بسیج» به‌عنوان «ظرفیتی ملی» یاد کردند و با اظهار خرسندی از فعالیت‌های فراوان در این مجموعه‌ی مردمی، بر عمق‌بخشی به فعالیت‌ها تأکید کردند.

عیسی امامی نماینده سابق مجلس و عضو بسیج حقوقدانان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بیانات رهبری معظم مبنی بر اینکه مردم و مسولان ارزش و آقایی دلار را بشکنند اظهار داشت:نابودی دلار از ابعاد مختلف قابل بررسی است و قسمت عمده مربوط می‌شود به اینکه زمینه فراهمی سیاست پولی مهم و با ثبات ایجاد گردد  که مسوولان می‌توانند با حفظ ارزش پول ملی  این مسوولیت و ماموریت  را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای شکستن ارزش دلار در این است که شاخص های اقتصادی منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد افزود:  اقتصاد کشور باید بر اساس مبانی اقتصاد مقاومتی مهندسی  و طراحی شود و عامل موثر در شکستن ارزش دلار محسوب می‌شود.

امامی در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از راهکارهای شکستن ارزش دلار در این است که مسوولان اقتصادی کشورمان را به دور از هر گونه تنش در برابر تحولات اقتصادی و منطقه‌ای مدیریت کنند و عکس العمل مناسب و سنجیده‌ای داشته باشند این در حالی است تنش ناشی از واکنش‌های منفی مالی است که موجب می‌شود مشکلات فراوانی را برای اقتصاد ملی فراهم کند.

ارسال نظرات