خبرهای داغ:
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست. در پی تجاوز کفتار صفتان ننگ و نفرین، هفت شهر عشق را بیدار دلان ما در هشت بهار آزادگی پیمودند.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۶۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

آری، جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد. هم آنان که مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.
مدیریت و روابط عمومی  شبکه بهداشت  فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)،ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان خوزستان تبریک عرض می نمایند.

مدیریت وروابط عمومی شبکه بهداشت و درمان باغملک

ارسال نظرات
پر بیننده ها