خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بشرویه گفت: هشت سال دفاع مقدس، نشان از ایمان و ولایت مداری مردم بود که به پیام رهبرشان لبیک گفتند و برای حفظ این مرز و بوم جان خود را تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۵۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز 29شهریور ماه اعضای ستاد هفته دفاع مقدس ومسئولین شهرستان بشرویه و جمعی از بسیجیان به منظور تجدید بیعت با امام و رهبری با امام جمعه موقت شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حدادیان امام جمعه موقت بشرویه در این نشست ضمن تبریک عید بزرگ اسلام، خطاب به بسیجیان و مسؤلین گفت: همه ما سربازان این نظام و ولایت هستیم و باید بدانیم ولایت مهمترین مقوله است که تنها با حفظ وحدت پایدار خواهد بود.

وی افزود: بایستی همانطور که پیرو و عاشق اهل بیت و امیرالمومنین هستیم اخلاق و روش این حضرت را نیز سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت شهرستان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس هم گفت: هشت سال دفاع مقدس، نشان از ایمان و ولایت مداری مردم بود که به پیام رهبرشان لبیک گفتند و برای حفظ این مرز و بوم جان خود را تقدیم کردند.

حجت الاسلام حدادیان نیز بر سرکشی از خانواده های معظم شهدا و برگزاری یادواره های شهدا تاکید کرد وادامه داد: باید رشادت های شهدا و جانبازان به نسل امروز منتقل شود و این امر نیز با همت تمامی ادارات و مسئولین محقق می شود.

خبازی فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز در این دیدار گفت: بسیج پشت سر ولایت در حرکت است و لحظه ای از حمایت خود دست نخواهد کشید.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس همت و تلاش مسؤلین امری ضروری است تا برنامه های این هفته با شکوه هر چه بیشتری برگزار گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه از برگزاری ۱۰۰برنامه فرهنگی و ورزشی در طول هفته دفاع خبر داد و عنوان کرد: یادواره شهدا و نیز انجام ۲۰برنامه فرهنگی که با شرکت عموم برگزار خواهد شد از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها