مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

پذیرش بیش از ۱۲۰۰ نفر مسافر در مراکز اسکان ابهر

طی تابستان سال جاری یک‌ هزار و ۲۰۵ نفر در مراکز اسکان شهرستان ابهر پذیرش شده اند.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۴۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر ۲۴ با اشاره به پذیرش مسافران تابستانی در مراکز اسکان ابهر گفت: امسال پذیرش مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی به صورت رایانه ای بوده و با آغاز سال تحصیلی جدید طرح اسکان تابستانی به پایان می رسد.

موسی با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری پنج مرکز میزبان مسافران تابستانی بوده است، رضایی افزود: از این تعداد یک خانه معلم و چهار مدرسه شبانه‌روزی به این امر اختصاص یافته بود.

وی با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری ۱۳۵ کلاس درس برای استقبال از مسافران تابستانی در نظر گرفته شده اظهار داشت: ظرفیت مراکز اسکان شهرستان ابهر ۳۶۰ نفر در هر شبانه روز بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه از مجموع اتاق‌های در نظر گرفته شده ۳۰ اتاق ویژه با کلیه امکانات رفاهی به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی خدمات ارائه نموده است، خاطرنشان کرد: بقیه اتاق‌ها نیز از نوع گروه الف بوده اند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری ۲۰۵ خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان ابهر اسکان یافتند، گفت: در مدت زمان اسکان تابستانی به یک‌هزار و ۲۰۵ نفر از مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی خدمات ارائه شده است.

وی همچنین از فعالیت مدیران در راستای پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی جدید در ۱۹۸ مدرسه خبر داد و اعلام کرد:درقالب پروژه مهر بیش از دوهزار معلم در مدارس شهرستان سازماندهی شده اند که کار آموزش و تربیت بیش از ۲۶ هزار دانش آموز را برعهده خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به فعالیت کارگروه سازماندهی، تعمیر و تجهیز و کار گروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی ادامه داد: کارگروه تایید صلاحیت و کارگروه نظارت و ارزیابی از دیگر کار گروه‌های این پروژه است.

رضایی خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه‌ها و زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان ابهر به صدا در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه مدارس شهرستان ابهر برای استقبال از دانش‌آموزان آماده است، ادامه داد: زنگ شکوفه‌ها به صورت متمرکز در دبستانهای مائده و شاهد و زنگ مهر و مقاومت همزمان با سراسر کشور به صورت متمرکز در دبیرستان فرزانگان ابهر به صدا درمی‌آید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خاطرنشان ساخت: با توجه به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس نمایشگاه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار