مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران اصفهان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم

مجید حمزه گفت: عرصه های در نظر گرفته شده برای اردوهای جهادی کانون شامل ۱- مشاوره خدمات مهندسی ۲- ساخت و ساز و امورات اجرایی ۳- آموزش مقدمات مقاوم سازی ۴- بررسی نقاط آسیب پذیر و مدیریت بحران بوده است.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
مجید حمزه مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان  اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  از جمله اقداماتی که در سازمان بسیج مهندسین عمران برگزار می‌شود عبارت است از  برگزاری جلسات بصیرت افزایی از سلسله نشست های روشنگری در کانون بسیج مهندسین عمران و معماری می باشد و جلسات آن به صورت منظم و هر دو هفته یک بار برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی توسط کانون تخصصی بسیج مهندسین عمران و معماری اصفهان برگزار می‌شود افزود: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان طبق یکی از رسالت های ذاتی خود اقدام به برگزار اردوهای جهادی یک روزه، سه روزه و هفت روزه در منطقه محروم و آسیب پذیر حصه، دارک و زینبیه اصفهان نمود.

مسوول بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان داشت:  عرصه های در نظر گرفته شده برای اردوهای جهادی کانون شامل ۱- مشاوره خدمات مهندسی و ضوابط شهرسازی ۲- ساخت و ساز و امورات اجرایی  ۳- آموزش اجرای ساختمان های بنایی و مقدمات مقاوم سازی  ۴- بررسی نقاط آسیب پذیر و مدیریت بحران بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار