شاهد کم کاری و کم توجهی دولت برای بسترسازی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان هستیم.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از تشکیل هسته های علمی دانشجویی در ترم جاری در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: برنامه ریزی هایی برای حضور پر شور دانشجویان در هسته های علمی و فناوری انجام داده ایم.

مهدی حاتمی افزود: در سال گذشته از بسیج دانشجویی این دانشگاه به دلیل فعالیت های انجام شده در زمینه نانو تکنولوزی تقدیراتی به عمل آمد که در ترم های اتی نیز تمامی سعیمان را برای بهبود این فعالیت ها انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره ضزرورت عملی سازی اقتصاد دانش بنیان، اظهار داشت: متاسفانه نهاد های دولتی در این زمینه اطلاع رسانی کاملی را انجام نمی دهند و بسیاری از دانشجویان از وجود چنین مراکزی در دانشگاه ها بی اطلاع هستند.

مهدی حاتمی تصریح کرد: بستر سازی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان، وظیفه دولت است که تاکنون نسبت به آن نوعی کم کاری و کم توجهی را شاهد بوده ایم و دانشجویان باید پیگیر مطالبات علمی خود از دولت و وزارت علوم باشند.

این فعال دانشجویی ضمن تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور، افزود: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از وظایف دانشجویان انقلابی در دانشگاه هاست که به دنبال عملی شدن این موضوع در ترم های آتی در دانشگاه زنجان هستیم.

ارسال نظرات