پایگاه بسیج بقیه الله الاعظم برادران و پایگاه بسیج نرجس خاتون خواهران در شهرک فرهنگیان به همت حوزه 715 شهید همت وحوزه 716 حضرت معصومه (س)، توسط مسئولین این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۹۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ پایگاه بسیج بقیه الله  الاعظم برادران  و پایگاه بسیج نرجس خاتون خواهران در شهرک فرهنگیان به همت حوزه 715 شهید همت وحوزه 716 حضرت معصومه (س)،  توسط مسئولین این شهرستان افتتاح شد.


در ابتدای این مراسم علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد ضمن عرض تبریک به مناسبت عید ولایت وامامت افتتاح  دو پایگاه بسیج را در چنین روزهای عزیزی، میمون ومبارک دانست.

حجت السلام والمسلمین محسن زاده امام جمعه شهرستان نظر آباد در ادامه این مراسم  مطالبی در خصوص خصایل مولا علی علیه السلام بیان کردو اظهار داشت: غدیر فقط برای عصر پیامبر(ص) نبوده است بلکه واقعه غدیر برای عصر حاضرنیز هست، در دل غدیر پیام بزرگی نهفته است وآن پیام تبعیت از ولی است، غدیرآمد که حق را به صاحب حق بدهد و اگر حق به صاحب حق برمی گشت انحرافات برچیده می شد.


امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: امروز ما مفتخریم که در این زمان ولایت فقیه داریم واین نعمت بزرگ راباید شکر گزار باشیم ، امروز کسانی را داریم به خاطر اینکه دستشان از بیت المال بریده می شود مخالف رهبری شده اند.


حجت الاسلام محسن زاده  در پایان با اشاره به جمله ای از مقام معظم رهبری در خصوص بسیج خاطر نشان کرد:بسیج یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.


ارسال نظرات