خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه خبر داد:
فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه از برگزاری بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی ـ ورزشی در طول هفته دفاع مقدس در بشرویه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۷۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت از برگزاری برنامه فرهنگی و مذهبی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی گفت:   امامت و ولایت دو مقوله بزرگ اسلام است که همه ما بر آن آگاه هستیم و برای ثبات آن وحدت داریم و از هیچگونه حمایتی دریغ نمی کنیم.

خبازی ادامه داد: باید با کمک رسانه وقایع اسلام و بویژه برنامه های هشت سال دفاع مقدس را به صورتی بسیجی وار انجام و ترویج دهیم چرا که تمامی تلاش ملت، دفاع از آرمان ها و نظام اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت: ما و جامعه بسیجی با رسانه ها وحدت داریم و تنها می توانیم با قلم و زاویه دید خبرنگاران تمامی فعالیت ها را بر خلاف نظر دشمنان پر رنگ تر نشان دهیم.

وی بیان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس اوج رشادت و ایثارگری دلاورمردانی است که هشت سال جنگیدند و باید نسل امروزی ما این رشادت ها را درک کنند.

خبازی افزود: نظام ما یک نظام الهی و اسلامی است و دشمنان با اصل نظام ما مشکل دارند اما حماسه هشت سال دفاع مقدس به دشمنان نشان داد که این ملت بسیجی وار حامی ولایت هستند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بشرویه ادامه داد: در شهرستان بشرویه برنامه های متعددی در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد گردید که هماهنگی همه دستگاه ها را می طلبد.

وی گفت: ستاد هفته دفاع مقدس از یک ماه گذشته کار خود را با شعار ما آماده ایم آغاز کرده که امید است با آمادگی های همه جانبه تمامی دستگاه ها برنامه ها به خوبی انجام شود.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه از برگزاری بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی در طول هفته دفاع مقدس در بشرویه خبرداد.

خبازی گفت: در نظر داریم تا بیش از ۲۰برنامه عمومی نیز با کمک پایگاه ها برگزار کنیم و برنامه ها از چهارشنبه آغاز می شود. تجدید بیعت با رهبری، تجمع بسیجیان و دیدار با نهاد امامت جمعه از جمله برنامه هایی ست که قبل از هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان بشرویه همچنین طی گزارشی به اهم برنامه های دفاع مقدس اشاره ای داشت و مهمترین برنامه این هفته را رژه نیروهای نظامی وبسیجی دانست. گفتنی است یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و نیز برگزاری لیگ مسابقات ورزشی بیاد شهدا از دیگر برنامه هایی خواهد بود که توسط بسیج انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها