فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

واقعه غدیر خم در صومعه‌سرا بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در پارکینگ عمومی شهرداری صومعه‌سرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۴۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران درختی است که ریشه در غدیر دارد و انقلاب اسلامی ما در امتداد غدیر است.

وی غدیر را استمرار حکومت اسلامی دانست و افزود: واقعه تاریخی غدیر از مهمترین وقایع تاریخی اسلام است که شناخت آن نقش بسیار موثری برای شناخت اسلام راستین وسیره ائمه(علیه‌السلام) دارد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه غدیر خم احیاگر اهمیت ولایت در جامعه است، گفت: ولایتی که اگر امروز در کشور آرامشی داریم، در سایه آن به دست آمده است.

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: با هدف گسترش فرهنگ ولایت و الگوسازی و معرفی روز بزرگ غدیر، شناساندن و معرفی سیره نبوی و ائمه معصومین(علیه‌السلام) و کمک به گسترش معارف الهی در جامعه، واقعه غدیر در شهرستان صومعه‌سرا بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم بازسازی واقعه غدیر خم روز دوشنبه(29شهریور) ساعت 17در پارکینگ عمومی شهرداری صومعه‌سرا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و اهدای جوایز ارزنده از جمله برنامه‌های این مراسم است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی تاثیر بسزایی در آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ولایت دارد، اظها داشت:این برنامه از فعالیت‌های تاثیرگذار فرهنگی و دینی محسوب می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار