سلیم آبادی گفت : مسابقات تنیس روی میز انتخابی بسیج استان مرکزی روز یکشنبه 28 شهریور 95 با شناخت نفرات برتر در اراک به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۰۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
محمد سلیم آبادی مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله  استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار بسیج،مرکزی گفت : این مسابقات روز یکشنبه 28 شهریور 95  با شرکت 35 تنیس باز  نوجوان و جوان در بخش انفرادی و  از شهرستان های ساوه ، اراک ،خمین ،کمیجان ،تفرش و محلات خانه تنیس روی میز  مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در  برگزار شد .
 
وی افزود : نفرات برتر این این دوره به مسابقات کشوری بسیج که 17 مهرماه 95 در یکی از استان های کشور برگزار می شود اعزام خواهند شد.
 
سلیم آبادی  تصریح کرد : در رده سنی نوجوانان محمد حسین صمدی و شایان قاسمی هردو از خمین عانوین اول و دوم را کسب کردند و متین غیاث آبادی از اراک سوم شد
 
وی ادامه داد : در رده سنی جوانان علیرضا آبائی از اراک مقام اول را کسب کرد و سینا ملکی و مرتضی رضایی هردو از خمین مقم های دوم و سوم را از آن خود کردند.
 
مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله  استان مرکزی در پایان گفت  : این مسابقات به صورت دوره ای و دو حذفی در 7 میز و 50 مسابقه که سر داور های این دوره را آقایان مرتضی میرزاخانی و حاج ابراهیم نصیری برعهده داشتند.
ارسال نظرات